MOTOR | |||
Vites kutusu | Mekanik | ||
Egzos emisyon normu | Euro IV | ||
Motor tipi | K7M F7 | ||
Silindir hacmi (cm3) | 1598 | ||
Çap x Strok (mm) | 79,5 x 80,5 | ||
Silindir adedi | 4 | ||
Sıkıştırma oranı | 9,5 | ||
Subap adedi | 8 | ||
Maksimum güç kW CEE (bg) | 64 (90) | ||
Maksimum güç devri (dev/dak) | 5500 | ||
Maksi tork Nm CEE (m.kg) | 128 | ||
Maksimum tork devri | 3000 | ||
Enjeksiyon tipi | Çok noktalı | ||
Yakıt | Kurşunsuz benzin | ||
Katalizör | S | ||
TİP | |||
Kişi sayısı | 5 | ||
VİTES KUTUSU | |||
Tip | JH3 | ||
Vites sayısı | 5 | ||
DİREKSİYON | |||
Dönüş çapı (m) | 10,50 | ||
Direksiyon turu (manuel / hidrolik) | 4,5/3,2 | ||
ÇEKİŞ | |||
Ön takım | Pseudo-McPherson tip üçgen salıncaklı | ||
Arka takım | Esnek profilli ve planlı tasarımlı - helezon yaylı H tipi dingil | ||
JANT VE LASTİKLER | |||
Jantlar (inç) | 6,0 J 15 | ||
Ön/arka lastikler | 185/65 R 15 | ||
FREN SİSTEMİ | |||
Fren devresi | Çapraz | ||
A.B.S. Bosch 8.1 | Opsiyon | ||
Elektronik fren dağılımı | Opsiyon | ||
Ön:diskler (mm) | 259 | ||
Arka kampana fren | 8 inç | ||
PERFORMANS | |||
Maksimum hız (km/h) | 175 | ||
0-100 km/s hızlanma (sn) | 11,50 | ||
1000 m D.A. (s) | 33,50 | ||
AERODİNAMİK | |||
Cx | 0,36 | ||
CEE N 99/100 NORMLARINDA TÜKETİM (L/100 KM) | |||
CO2 (g/km) | 175 | ||
KAPASİTE | |||
Yakıt deposu (l) | 50 | ||
AĞIRLIK (KG) | |||
Boş ağırlık | 980 | ||
Maksimum yükleme (M.M.A.C.) | 1540 | ||
Seyir ağırlık (M.T.R.) | 2300 | ||
Maksimum römork çekme kapasitesi (frenli römork) | 1100 | ||
Maksimum römork çekme kapasitesi (frensiz römork) | 525 | ||
TÜKETİM (L/100 KM) | |||
Şehiriçi | 9,7 | ||
Şehirdışı | 5,9 | ||
Ortalama | 7,3 |
Oto Modeli Arayın
2011 Dacia Logan 1.6 MPI 90 hp
Etiketler:
Dacia