MOTOR | ||
Vites kutusu | Mekanik | |
Motor tipi | K7J | |
Silindir hacmi (cm3) | 1390 | |
Çap x Strok (mm) | 79,5 x 70 | |
Silindir adedi | 4 | |
Sıkıştırma oranı | 9,5 | |
Subap adedi | 8 | |
Maksimum güç kW CEE (bg) | 53 (72) | |
Maksimum güç devri (dev/dak) | 5500 | |
Maksi tork Nm CEE (m.kg) | 112 | |
Maksimum tork devri | 3000 | |
Enjeksiyon tipi | Çok noktalı | |
Yakıt | Kurşunsuz Benzin / LPG | |
Katalizör | S | |
TİP | ||
Kişi sayısı | 5 | |
VİTES KUTUSU | ||
Tip | JH3 | |
Vites sayısı | 5 | |
DİREKSİYON | ||
Dönüş çapı (m) | Euro IV | |
Direksiyon turu (manuel / hidrolik) | 4,6 / 3,2 | |
ÇEKİŞ | ||
Ön takım | Pseudo-McPherson tip üçgen salıncaklı | |
Arka takım | Esnek profilli ve planlı tasarımlı - helezon yaylı H tipi dingil | |
JANT VE LASTİKLER | ||
Jantlar (inç) | 6,0 J 15 | |
Ön/arka lastikler | 185/65 R15 | |
FREN SİSTEMİ | ||
Fren devresi | Çapraz | |
A.B.S. Bosch 8.1 | Opsiyon | |
Elektronik fren dağılımı | Opsiyon | |
Ön:diskler (mm) | 259 | |
Arka kampana fren | 8 inç | |
PERFORMANS | ||
Maksimum hız (km/h) | 161 | |
0-100 km/s hızlanma (sn) | 13,0 | |
AERODİNAMİK | ||
Cx | 0,35 | |
CEE N 99/100 NORMLARINDA TÜKETİM (L/100 KM) | ||
CO2 (g/km) | 153(benzin) / 130(LPG) | |
KAPASİTE | ||
Yakıt deposu (l) | 50(benzin) / 34(LPG) | |
AĞIRLIK (KG) | ||
Boş ağırlık | 1065 | |
Maksimum römork çekme kapasitesi (frenli römork) | 1050 | |
Maksimum römork çekme kapasitesi (frensiz römork) | 570 | |
Maksimum yükleme | 1470 | |
Seyir ağırlık | 2300 | |
TÜKETİM (L/100 KM) | ||
Şehiriçi | 8,8(benzin) / 11,4(LPG) | |
Şehirdışı | 5,3(benzin) / 6,6(LPG) | |
Ortalama | 6,5(benzin) / 8,1(LPG) |
Oto Modeli Arayın
2011 Dacia Sandero 1.4 MPI 70 bg LPG
Etiketler:
Dacia