MOTOR | |
Vites kutusu | Mekanik |
Egzos emisyon normu | Euro IV |
Motor tipi | K9K K7 |
Silindir hacmi (cm3) | 1 461 |
Çap x Strok (mm) | 76 x 80,5 |
Silindir adedi | 4 |
Sıkıştırma oranı | 17,6 |
Subap adedi | 8 |
Maksimum güç kW CEE (bg) | 50 / 70 |
Maksimum güç devri (dev/dak) | 4000 |
Maksi tork Nm CEE (m.kg) | 160 |
Maksimum tork devri | 1700 |
Enjeksiyon tipi | Common Rail Turbo Direkt Enjeksiyon |
Yakıt | Dizel |
Katalizör | S |
TİP | |
Kişi sayısı | 2 |
VİTES KUTUSU | |
Tip | JR5 |
Vites sayısı | 5 |
DİREKSİYON | |
Dönüş çapı (m) | 11,25 |
Direksiyon turu (manuel / hidrolik) | 4,5 / 3,2 |
ÇEKİŞ | |
Ön takım | Pseudo-McPherson tip üçgen salıncaklı |
Arka takım | Esnek profilli ve planlı tasarımlı-helezon yaylı H tipi dingil |
JANT VE LASTİKLER | |
Jantlar (inç) | 6,0 J 15 |
Ön/arka lastikler | 185/65 R 15 |
FREN SİSTEMİ | |
Fren devresi | Çapraz |
A.B.S. Bosch 8.1 | Opsiyon |
Elektronik fren dağılımı | Opsiyon |
Ön:diskler (mm) | 259 |
Arka kampana fren | 9 inç |
AERODİNAMİK | |
Cx | 0,36 |
CEE N 99/100 NORMLARINDA TÜKETİM (L/100 KM) | |
CO2 (g/km) | 140 |
KAPASİTE | |
Yakıt deposu (l) | 50 |
AĞIRLIK (KG) | |
Boş ağırlık | 1140 |
Ön dingil ağırlığı | 715 |
Arka dingil ağırlığı | 425 |
Maksimum yükleme (M.M.A.C.) | 1940 |
Yükleme kapasitesi (CU) | 800 |
Maksimum römork çekme kapasitesi (frenli römork) | 605 |
TÜKETİM (L/100 KM) | |
Şehiriçi | 6,2 |
Şehirdışı | 4,8 |
Ortalama | 5,3 |
Oto Modeli Arayın
2011 Dacia Logan Pickup 1.5 dCi Baz
Etiketler:
Dacia