| MOTOR | |||
| Vites kutusu | Mekanik | ||
| Egzos emisyon normu | Euro IV | ||
| Motor tipi | K7M F7 | ||
| Silindir hacmi (cm3) | 1598 | ||
| Çap x Strok (mm) | 79,5 x 80,5 | ||
| Silindir adedi | 4 | ||
| Sıkıştırma oranı | 9,5 | ||
| Subap adedi | 8 | ||
| Maksimum güç kW CEE (bg) | 64 (90) | ||
| Maksimum güç devri (dev/dak) | 5500 | ||
| Maksi tork Nm CEE (m.kg) | 128 | ||
| Maksimum tork devri | 3000 | ||
| Enjeksiyon tipi | Çok noktalı | ||
| Yakıt | Kurşunsuz benzin | ||
| Katalizör | S | ||
| TİP | |||
| Kişi sayısı | 5 | ||
| VİTES KUTUSU | |||
| Tip | JH3 | ||
| Vites sayısı | 5 | ||
| DİREKSİYON | |||
| Dönüş çapı (m) | 10,50 | ||
| Direksiyon turu (manuel / hidrolik) | 4,5/3,2 | ||
| ÇEKİŞ | |||
| Ön takım | Pseudo-McPherson tip üçgen salıncaklı | ||
| Arka takım | Esnek profilli ve planlı tasarımlı - helezon yaylı H tipi dingil | ||
| JANT VE LASTİKLER | |||
| Jantlar (inç) | 6,0 J 15 | ||
| Ön/arka lastikler | 185/65 R 15 | ||
| FREN SİSTEMİ | |||
| Fren devresi | Çapraz | ||
| A.B.S. Bosch 8.1 | Opsiyon | ||
| Elektronik fren dağılımı | Opsiyon | ||
| Ön:diskler (mm) | 259 | ||
| Arka kampana fren | 8 inç | ||
| PERFORMANS | |||
| Maksimum hız (km/h) | 175 | ||
| 0-100 km/s hızlanma (sn) | 11,50 | ||
| 1000 m D.A. (s) | 33,50 | ||
| AERODİNAMİK | |||
| Cx | 0,36 | ||
| CEE N 99/100 NORMLARINDA TÜKETİM (L/100 KM) | |||
| CO2 (g/km) | 175 | ||
| KAPASİTE | |||
| Yakıt deposu (l) | 50 | ||
| AĞIRLIK (KG) | |||
| Boş ağırlık | 980 | ||
| Maksimum yükleme (M.M.A.C.) | 1540 | ||
| Seyir ağırlık (M.T.R.) | 2300 | ||
| Maksimum römork çekme kapasitesi (frenli römork) | 1100 | ||
| Maksimum römork çekme kapasitesi (frensiz römork) | 525 | ||
| TÜKETİM (L/100 KM) | |||
| Şehiriçi | 9,7 | ||
| Şehirdışı | 5,9 | ||
| Ortalama | 7,3 | 
Oto Modeli Arayın
2011 Dacia Logan 1.6 MPI 90 hp
Etiketler:
Dacia