| MOTOR | |||
| Vites kutusu | Mekanik | ||
| Egzos emisyon normu | Euro IV | ||
| Motor tipi | K9K 87 | ||
| Silindir hacmi (cm3) | 1461 | ||
| Çap x Strok (mm) | 76 x 80,5 | ||
| Silindir adedi | 4 | ||
| Sıkıştırma oranı | 17,6 | ||
| Subap adedi | 8 | ||
| Maksimum güç kW CEE (bg) | 63 (85) | ||
| Maksimum güç devri (dev/dak) | 3750 | ||
| Maksi tork Nm CEE (m.kg) | 200 | ||
| Maksimum tork devri | 1900 | ||
| Enjeksiyon tipi | Common Rail Turbo Direkt Enjeksiyon | ||
| Yakıt | Dizel | ||
| Katalizör | S | ||
| Kişi sayısı | 5 | ||
| VİTES KUTUSU | |||
| Tip | JR5 | ||
| Vites sayısı | 5 | ||
| DİREKSİYON | |||
| Dönüş çapı (m) | 11,39 | ||
| Direksiyon turu (manuel / hidrolik) | 4,6 / 3,2 | ||
| ÇEKİŞ | |||
| Ön takım | Pseudo-McPherson tip üçgen salıncaklı | ||
| Arka takım | Esnek profilli ve planlı tasarımlı-helezon yaylı H tipi dingil | ||
| JANT VE LASTİKLER | |||
| Jantlar (inç) | 5,50 J 15 | ||
| Ön/arka lastikler | 185/65 R 15 | ||
| FREN SİSTEMİ | |||
| Fren devresi | Çapraz | ||
| A.B.S. Bosch 8.1 | Opsiyon | ||
| Elektronik fren dağılımı | Opsiyon | ||
| Ön:diskler (mm) | 259 | ||
| Arka kampana fren | 9 inç | ||
| PERFORMANS | |||
| Maksimum hız (km/h) | 163 | ||
| 0-100 km/s hızlanma (sn) | 14,3 | ||
| 1000 m D.A. (s) | 36,0 | ||
| AERODİNAMİK | |||
| Cx | 0,36 | ||
| CEE N 99/100 NORMLARINDA TÜKETİM (L/100 KM) | |||
| CO2 (g/km) | 137 | ||
| KAPASİTE | |||
| Yakıt deposu (l) | 50 | ||
| AĞIRLIK (KG) | |||
| Boş ağırlık | 1205 | ||
| Maksimum yükleme (M.M.A.C.) | 1906 | ||
| Seyir ağırlık (M.T.R.) | 2700 | ||
| Maksimum römork çekme kapasitesi (frenli römork) | 750 | ||
| Maksimum römork çekme kapasitesi (frensiz römork) | 640 | ||
| TÜKETİM (L/100 KM) | |||
| Şehiriçi | 5,9 | ||
| Şehirdışı | 4,8 | ||
| Ortalama | 5,2 | 
Oto Modeli Arayın
2011 Dacia Logan MCV 1.5 dCi 85 bg 5 kişilik
Etiketler:
Dacia