| MOTOR | ||||
| Vites kutusu | Mekanik | |||
| Egzos emisyon normu | Euro IV | |||
| Motor tipi | K7M | |||
| Silindir hacmi (cm3) | 1598 | |||
| Çap x Strok (mm) | 79,5 x 80,5 | |||
| Silindir adedi | 4 | |||
| Sıkıştırma oranı | 9,5 | |||
| Subap adedi | 8 | |||
| Maksimum güç kW CEE (bg) | 64 / 87 | |||
| Maksimum güç devri (dev/dak) | 5500 | |||
| Maksi tork Nm CEE (m.kg) | 128 | |||
| Maksimum tork devri | 3000 | |||
| Enjeksiyon tipi | Çok noktalı | |||
| Yakıt | Kurşunsuz benzin | |||
| Katalizör | S | |||
| Kişi sayısı | 5 | |||
| VİTES KUTUSU | ||||
| Tip | JH3 | |||
| Vites sayısı | 5 | |||
| DİREKSİYON | ||||
| Dönüş çapı (m) | 10,5 | |||
| Direksiyon turu (manuel / hidrolik) | 4,6 / 3,2 | |||
| ÇEKİŞ | ||||
| Ön takım | Pseudo-McPherson tip üçgen salıncaklı | |||
| Arka takım | Esnek profilli ve planlı tasarımlı-helezon yaylı H tipi dingil | |||
| JANT VE LASTİKLER | ||||
| Jantlar (inç) | 15 inç | |||
| Ön/arka lastikler | 185/65 R 15 | |||
| FREN SİSTEMİ | ||||
| Fren devresi | Çapraz | |||
| A.B.S. Bosch 8.1 | Opsiyon | |||
| Elektronik fren dağılımı | Opsiyon | |||
| Ön:diskler (mm) | 259 | |||
| Arka kampana fren | 8 inç | |||
| PERFORMANS | ||||
| Maksimum hız (km/h) | 174 | |||
| 0-100 km/s hızlanma (sn) | 11,5 | |||
| AERODİNAMİK | ||||
| Cx | 0,36 | |||
| CEE N 99/100 NORMLARINDA TÜKETİM (L/100 KM) | ||||
| CO2 (g/km) | 170 | |||
| KAPASİTE | ||||
| Yakıt deposu (l) | 50 | |||
| AĞIRLIK (KG) | ||||
| Boş ağırlık | 1036 | |||
| Maksimum yükleme (M.M.A.C.) | 1536 | |||
| Seyir ağırlık (M.T.R.) | 2300 | |||
| Maksimum römork çekme kapasitesi (frenli römork) | 1100 | |||
| Maksimum römork çekme kapasitesi (frensiz römork) | 555 | |||
| TÜKETİM (L/100 KM) | ||||
| Şehiriçi | 10,0 | |||
| Şehirdışı | 5,6 | |||
| Ortalama | 7,2 | 
Oto Modeli Arayın
2011 Dacia Sandero 1.6 MPI 90 hp
Etiketler:
Dacia