| MOTOR | ||
| Vites kutusu | Mekanik | |
| Motor tipi | K7J | |
| Silindir hacmi (cm3) | 1390 | |
| Çap x Strok (mm) | 79,5 x 70 | |
| Silindir adedi | 4 | |
| Sıkıştırma oranı | 9,5 | |
| Subap adedi | 8 | |
| Maksimum güç kW CEE (bg) | 53 (72) | |
| Maksimum güç devri (dev/dak) | 5500 | |
| Maksi tork Nm CEE (m.kg) | 112 | |
| Maksimum tork devri | 3000 | |
| Enjeksiyon tipi | Çok noktalı | |
| Yakıt | Kurşunsuz Benzin / LPG | |
| Katalizör | S | |
| TİP | ||
| Kişi sayısı | 5 | |
| VİTES KUTUSU | ||
| Tip | JH3 | |
| Vites sayısı | 5 | |
| DİREKSİYON | ||
| Dönüş çapı (m) | Euro IV | |
| Direksiyon turu (manuel / hidrolik) | 4,6 / 3,2 | |
| ÇEKİŞ | ||
| Ön takım | Pseudo-McPherson tip üçgen salıncaklı | |
| Arka takım | Esnek profilli ve planlı tasarımlı - helezon yaylı H tipi dingil | |
| JANT VE LASTİKLER | ||
| Jantlar (inç) | 6,0 J 15 | |
| Ön/arka lastikler | 185/65 R15 | |
| FREN SİSTEMİ | ||
| Fren devresi | Çapraz | |
| A.B.S. Bosch 8.1 | Opsiyon | |
| Elektronik fren dağılımı | Opsiyon | |
| Ön:diskler (mm) | 259 | |
| Arka kampana fren | 8 inç | |
| PERFORMANS | ||
| Maksimum hız (km/h) | 161 | |
| 0-100 km/s hızlanma (sn) | 13,0 | |
| AERODİNAMİK | ||
| Cx | 0,35 | |
| CEE N 99/100 NORMLARINDA TÜKETİM (L/100 KM) | ||
| CO2 (g/km) | 153(benzin) / 130(LPG) | |
| KAPASİTE | ||
| Yakıt deposu (l) | 50(benzin) / 34(LPG) | |
| AĞIRLIK (KG) | ||
| Boş ağırlık | 1065 | |
| Maksimum römork çekme kapasitesi (frenli römork) | 1050 | |
| Maksimum römork çekme kapasitesi (frensiz römork) | 570 | |
| Maksimum yükleme | 1470 | |
| Seyir ağırlık | 2300 | |
| TÜKETİM (L/100 KM) | ||
| Şehiriçi | 8,8(benzin) / 11,4(LPG) | |
| Şehirdışı | 5,3(benzin) / 6,6(LPG) | |
| Ortalama | 6,5(benzin) / 8,1(LPG) | 
Oto Modeli Arayın
2011 Dacia Sandero 1.4 MPI 70 bg LPG
Etiketler:
Dacia